Bakugan Bitwa

Forum dla fanów bakugan walki i różne zabawy Zapraszam

Ogłoszenie

Ogłoszenie zbanowane osoby można odbanować ale trzeba podać powód

#1 2009-06-09 21:03:42

Odd

Świetny gracz

Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 110
Punktów :   

Trening Alice

Dobrze , napoczatek pokarz mi wszystkie twoje bakugany , karty supermocy i karty otwarcia.


Nick:Odd
DU:10-11-1990
Gold: 42800
Domena: Pyrus
Bakugany:
Reaper [310]
Tuskor [310]
Wavern [310]
Rycezr Darkusa[330]
Atmos [330]
mantris[310]
fortris[340]
lasserman[340]
apollonir[340]
Kart mocy:
Potrójny Ogień-trzeba mieć na polu trzy bakugany pyrus ta supermoc powoduje że wrzystkie bakugany przegrywają oprucz gracza ktury to robi
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt
Zdmuchnięcie- wyrzuca bakugana na inną karte
Strzał Zero - dodaje bakuganom Darkusa 80pkt
Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia
drugi wymiar- likwiduje działanie supermocy
Potęga Magmy - zmienia domene karty domeny na ziemie
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi.
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się
Szybki Ogień-bakugan sujusznika (albo gracza) na polu dochodzi do bitwy
Powietrzna bitwa-pozwala bakuganom Ventusa latać i uniemożliwia użycie karty otwarcia
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt każdemu bakuganowi.
Antysupermoc-odwraca supermoce przeciw przeciwnikowi
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwe na czas wprowadzenia nowego bakugana
Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karty ewolucji:0
Karty otwarcia: 60
Ranking:
Wygrane bakuganów:3
Wyrzutnia:czerwona
bakukomp:czerwony.
Przyjaciele:0
Rywale:0
Gildie:0

Offline

 

#2 2009-06-10 15:23:55

Alice

Gracz

Zarejestrowany: 2009-06-09
Posty: 76
Punktów :   

Re: Trening Alice

mam tigrerre,hydranoida,kosiarza i falconera ale jeszcze nie zapisalam
karty mocy to marionetka,meteoryd,fala tsunami
karty otwarcia karta falconera żółwoida i wężoida


Nick:Alice
Gold:200
Domena:Darkus
Ekwipunek:
Czarna wyrzutnia
Czarne etui na bakugany
Ranga:Gracz
Bakugany:
Kosiaz Strachu ( 320) (Straszek)
Mantris(310)
Falconner(300)
Wygrane Bakugany:0
Przyjaciele:0
Rywale:0
Gildie:Organizacja Nagi

Hydranoid i Tigrerra są tylko dla Elitarnych graczy.Bakugany mają inną moc niż powinny
Najlepiej zapoznaj się z tym http://www.bitwa-bakugan.pun.pl/viewtopic.php?id=22 oto spis bakuganów jest tam też podana ich moc

Offline

 

#3 2009-06-10 15:27:05

Odd

Świetny gracz

Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 110
Punktów :   

Re: Trening Alice

uzywaj w walkach meteoryt pyrusa zebu wzmocnic falconera, a jesli nie masz matrisa to albo go kup albo zmieñ karte marionetka , bo tylko on moze ja uzyc.


Nick:Odd
DU:10-11-1990
Gold: 42800
Domena: Pyrus
Bakugany:
Reaper [310]
Tuskor [310]
Wavern [310]
Rycezr Darkusa[330]
Atmos [330]
mantris[310]
fortris[340]
lasserman[340]
apollonir[340]
Kart mocy:
Potrójny Ogień-trzeba mieć na polu trzy bakugany pyrus ta supermoc powoduje że wrzystkie bakugany przegrywają oprucz gracza ktury to robi
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt
Zdmuchnięcie- wyrzuca bakugana na inną karte
Strzał Zero - dodaje bakuganom Darkusa 80pkt
Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia
drugi wymiar- likwiduje działanie supermocy
Potęga Magmy - zmienia domene karty domeny na ziemie
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi.
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się
Szybki Ogień-bakugan sujusznika (albo gracza) na polu dochodzi do bitwy
Powietrzna bitwa-pozwala bakuganom Ventusa latać i uniemożliwia użycie karty otwarcia
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt każdemu bakuganowi.
Antysupermoc-odwraca supermoce przeciw przeciwnikowi
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwe na czas wprowadzenia nowego bakugana
Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karty ewolucji:0
Karty otwarcia: 60
Ranking:
Wygrane bakuganów:3
Wyrzutnia:czerwona
bakukomp:czerwony.
Przyjaciele:0
Rywale:0
Gildie:0

Offline

 

#4 2009-06-10 17:29:57

Alice

Gracz

Zarejestrowany: 2009-06-09
Posty: 76
Punktów :   

Re: Trening Alice

Cóż ide sproboje kupic mantrisa


Nick:Alice
Gold:200
Domena:Darkus
Ekwipunek:
Czarna wyrzutnia
Czarne etui na bakugany
Ranga:Gracz
Bakugany:
Kosiaz Strachu ( 320) (Straszek)
Mantris(310)
Falconner(300)
Wygrane Bakugany:0
Przyjaciele:0
Rywale:0
Gildie:Organizacja Nagi

Hydranoid i Tigrerra są tylko dla Elitarnych graczy.Bakugany mają inną moc niż powinny
Najlepiej zapoznaj się z tym http://www.bitwa-bakugan.pun.pl/viewtopic.php?id=22 oto spis bakuganów jest tam też podana ich moc

Offline

 

#5 2009-06-10 17:32:42

Odd

Świetny gracz

Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 110
Punktów :   

Re: Trening Alice

ok,jak chcerz moge ci goldy pozyczyc.


Nick:Odd
DU:10-11-1990
Gold: 42800
Domena: Pyrus
Bakugany:
Reaper [310]
Tuskor [310]
Wavern [310]
Rycezr Darkusa[330]
Atmos [330]
mantris[310]
fortris[340]
lasserman[340]
apollonir[340]
Kart mocy:
Potrójny Ogień-trzeba mieć na polu trzy bakugany pyrus ta supermoc powoduje że wrzystkie bakugany przegrywają oprucz gracza ktury to robi
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt
Zdmuchnięcie- wyrzuca bakugana na inną karte
Strzał Zero - dodaje bakuganom Darkusa 80pkt
Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia
drugi wymiar- likwiduje działanie supermocy
Potęga Magmy - zmienia domene karty domeny na ziemie
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi.
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się
Szybki Ogień-bakugan sujusznika (albo gracza) na polu dochodzi do bitwy
Powietrzna bitwa-pozwala bakuganom Ventusa latać i uniemożliwia użycie karty otwarcia
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt każdemu bakuganowi.
Antysupermoc-odwraca supermoce przeciw przeciwnikowi
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwe na czas wprowadzenia nowego bakugana
Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karty ewolucji:0
Karty otwarcia: 60
Ranking:
Wygrane bakuganów:3
Wyrzutnia:czerwona
bakukomp:czerwony.
Przyjaciele:0
Rywale:0
Gildie:0

Offline

 

#6 2009-06-10 17:51:52

Alice

Gracz

Zarejestrowany: 2009-06-09
Posty: 76
Punktów :   

Re: Trening Alice

Oki kupiłam


Nick:Alice
Gold:200
Domena:Darkus
Ekwipunek:
Czarna wyrzutnia
Czarne etui na bakugany
Ranga:Gracz
Bakugany:
Kosiaz Strachu ( 320) (Straszek)
Mantris(310)
Falconner(300)
Wygrane Bakugany:0
Przyjaciele:0
Rywale:0
Gildie:Organizacja Nagi

Hydranoid i Tigrerra są tylko dla Elitarnych graczy.Bakugany mają inną moc niż powinny
Najlepiej zapoznaj się z tym http://www.bitwa-bakugan.pun.pl/viewtopic.php?id=22 oto spis bakuganów jest tam też podana ich moc

Offline

 

#7 2009-06-10 18:21:23

Odd

Świetny gracz

Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 110
Punktów :   

Re: Trening Alice

teraz ci pokaze strategie , walczysz np. przeciwko drago i jestes na jego karcie otwarcia , zrobisz marionetke , on wystawi nastepnego bakugana na jego karte i powturzysz atak,wtedy aktywujesz karte otwarcia: Karta płapka-niszczy oba bakugany.i tak juz wygrywasz 3:1


Nick:Odd
DU:10-11-1990
Gold: 42800
Domena: Pyrus
Bakugany:
Reaper [310]
Tuskor [310]
Wavern [310]
Rycezr Darkusa[330]
Atmos [330]
mantris[310]
fortris[340]
lasserman[340]
apollonir[340]
Kart mocy:
Potrójny Ogień-trzeba mieć na polu trzy bakugany pyrus ta supermoc powoduje że wrzystkie bakugany przegrywają oprucz gracza ktury to robi
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt
Zdmuchnięcie- wyrzuca bakugana na inną karte
Strzał Zero - dodaje bakuganom Darkusa 80pkt
Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia
drugi wymiar- likwiduje działanie supermocy
Potęga Magmy - zmienia domene karty domeny na ziemie
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi.
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się
Szybki Ogień-bakugan sujusznika (albo gracza) na polu dochodzi do bitwy
Powietrzna bitwa-pozwala bakuganom Ventusa latać i uniemożliwia użycie karty otwarcia
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt każdemu bakuganowi.
Antysupermoc-odwraca supermoce przeciw przeciwnikowi
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwe na czas wprowadzenia nowego bakugana
Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karty ewolucji:0
Karty otwarcia: 60
Ranking:
Wygrane bakuganów:3
Wyrzutnia:czerwona
bakukomp:czerwony.
Przyjaciele:0
Rywale:0
Gildie:0

Offline

 

#8 2009-06-10 19:41:27

 Kamki999

http://i37.tinypic.com/245wrox.jpg

Skąd: Nysa
Zarejestrowany: 2009-04-15
Posty: 683
Punktów :   

Re: Trening Alice

nie bo jak ona da karte otwarcia pułapka to jej a nie karta Drago wybucha


Mówcie mi Kamil
Nick:Kamki999
DU:10.08.1997r.
Gold: Jak by to tak policzyć ... Dużo xD
Domena:Pyrus
Bakugany:
Abis Omega [340]
Rycerz Aquosa [320]
Falconer [330]
Serpenoid [330]
Abis Omega (2) [340]
Dragonoid (Haos) [350]
Dragonoid (Aquos) [350]
Robotalion [300]
Żniwiaż [340]
Elvin [350]
Żółwboid [320]
Preyas [350]
Inagram [330]
El Condor [310]
Żółwboid [320]
Hydranoid [350]
Volta [350]
Cykloid [350]
Harpus [340]
McCocky [340]
Mega Helios (Ognik)[850]
Gorem [350] (Ochroniaż)
Skyress [350] (Ptak czerwieni)
Syrenoid [350]
Fortris (340)
Rycerz Phyrusa (320)
Preyas Angelo[850]
Verna [850]
Saurus [340]
Saurus [340]
Scorpion[360]
Mantris[550]
Neo Dragonoid(Dragon)[2000]
X LaserMan (Laser)[850]
Serpenoid [380]
Neo Dragonoid (Dragonuś)[850] xDDDD
Garganoid [380]
Manion [380]
Gryfin [380]
Kart mocy:64
Karty ewolucji:22
Karty otwarcia: 150
Karta Zagłady
Wszystkie Moce
Karta Mocy X
Ranking:3
Wygrane bakuganów: Mantris 2
Dragon 6
Helios 1
Scorpion 1
Laser 1
Przyjaciele:Dan,Shun
Rywale:
Gildie:Organizacja Maskarada
Plecak - Wyrzutnia czerwona,czerwony Bacucomp
1 Praca:własny Rząd :30000 gold dziennie
2 Praca: Rząd Maskarada 10000 gold dziennie        Razem 68500 gold dziennie
3 praca firma Dan - 4000 gold
4 Praca: Firma Marucho 8000 gold dziennie (bo dwie wypłaty po 4000 gold)
5 Praca: Firma Maćka 4000 gold dziennie
6 Praca: Firma Shuna 2500 gold dziennie
7 Rząd Shuna - 10000 gold dziennie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
koparka Złotów hotel Wałcz Leczenie kanałowe klej lakma busy Holandia